måndag 30 januari 2023

Brev hem v5

 Brev hem v. 5 

Nästa veckas onsdag är det Pajala-dag för alla i F-6.  
F-2 Avresa 7:30.  Anttisbarnen vid hållplatsen ca 7:45.  Bad och bibliotek. Hemresa 10:20. Lektioner fram till 13: 15 för samtliga. Därefter bussväntan till 14:20. 

3-6 Avresa 7:30. Anttisbarnen vid busshållplatsen ca 7:45. Eleverna har endast slöjd denna vecka. Inget bad alltså. Hemresa 11:20. Lunchen äts i Tärendö. Matte och idrott i Tärendö. Skoldagen slutar 14:15. 

Idrotten för 4-6:an på måndag är inne. Idrotten på onsdag för 3-6:an är inne.  

Idrotten på fredag är skridskor. Elevens val för 3-5:an på tisdag är bild.  

F-6 

är jag, Margareta snart framme vid mina sista dagar i kommunens tjänst.- I alla fall som tillsvidareanställd. Jag kommer säkert att få vikariera då och då.  På tisdag gör jag min sista dag. Susanne som tar över min tjänst har varit och hälsat på och vi har kunnat ha en bra överlämning. Så på onsdag är jag en glad pensionär. Så då ska jag bara tacka för mig, och som sagt jag kommer säkert att ha vägarna förbi. 

4-6 

På tisdag kommer SYV Sara Grönberg för att prata med 5:orna om språkvalet (som ska lämnas in 24/2). Detta blir på svenskan kl 13.45-14.15. 
 

 

Trevlig helg! 

// Personalen 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar